مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 14:532023-08-19اجتماعي

آماده سازی زیرساخت های لازم پارکینگ مهران برای زوار اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حسن بهرام نیا استاندار ایلام در بازدید از زیرساخت های اربعین (پارکینگ بزرگ اربعین) در قالب تور رسانه ای از اقدامات انجام شده از جمله آسفالت، - استاندار ایلام گفت: فاز دوم پارکینگ بزرگ اربعین که امسال به پارکینگ اربعین اضافه شد 1700 متر محصور و ضمن لاین بندی، سیستم روشنایی آن نیز ظرف هفته آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حسن بهرام نیا استاندار ایلام در بازدید از زیرساخت های اربعین (پارکینگ بزرگ اربعین) در قالب تور رسانه ای از اقدامات انجام شده از جمله آسفالت، نصب آبسردکن ها، ساخت و تکمیل سرویس های بهداشتی، در پارکینگ بزرگ اربعین ضمن ابراز رضایت، تاکید کرد باید در پارکینگ در زمان پارک خودروهای زوار، نظم و انضباط حاکم و تمامی تمهیدات برای خدمات دهی شایسته به زوار مهیا شود.

وی افزود: فاز دوم پارکینگ بزرگ اربعین که امسال به پارکینگ اربعین اضافه شد 1700 متر محصور و ضمن لاین بندی، سیستم روشنایی آن نیز ظرف هفته آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

رییس ستاد اربعین استان ایلام تاکید کرد: نمازخانه 300 متری ظرف یک ماه گذشته در فاز دوم پارکینگ اربعین ساخته شده و تا هفته آینده مورد استفاده برای زوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی زیرساخت های لازم پارکینگ مهران برای زوار اربعین

آماده سازی زیرساخت های لازم پارکینگ مهران برای زوار اربعین