مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-11اقتصادي

تأمین نیروی کار ماهر ایرانی برای واحدهای تولیدی


معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تأمین نیروی کار توانمند ایرانی برای واحدهای تولیدی و صنعتی جز دغدغه هایی است که وزارت صمت در این زمینه گام هایی برداشته است.

- محمدمهدی برادران در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در نشست با صنعتگران یکی از دغدغه های اصلی مطرح شده تأمین نیروی کار ماهر به شکل بومی و ایرانی است تا توازن تولید و توسعه واحدهای صنعتی با تکیه بر نیروی کارآمد شکل بگیرد.

وی تصریح کرد: در این زمینه وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه های منسجمی را آغاز کرده تا دغدغه جذب نیروی کار را در برخی از استان ها برطرف کرده و واحدهای تولیدی به مسیر و ریل توسعه بازگردند.

معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت به رشد 9.

5 درصدی صنعتی کشور در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سفری که به استان اردبیل داشتیم، با فعالان بخش خصوصی و دولتی نشست هماهنگی برگزار شد تا در فرآیند توسعه استان اردبیل که نیاز به تصمیم گیری های ملی و منطقه ای بود، راهکارها بررسی شده و اقدامات مؤثر برای توسعه متوازن صنعتی فراهم آید.

برادران افزود: در نشستی که با استاندار اردبیل و صاحبان صنایع در تهران خواهیم داشت، موارد یاد شده را پیگیری می کنیم تا مصوبه ای بر زمین باقی نماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین نیروی کار ماهر ایرانی برای واحدهای تولیدی

تأمین نیروی کار ماهر ایرانی برای واحدهای تولیدی