مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-14سياسي

دنبال توافق موقت و کم در برابر کم با آمریکا نیستیم


حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه امروز دوشنبه 23 مردادماه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، از خبرنگاران رسانه های مختلف داخلی و خارجی تقدیر کرد و به سوالات آن ها پیرامون موضوعات مختلف سیاست خارجی ایران پاسخ داد.

-   وی گفت که دولت سیزدهم قدردان زحمات خبرنگاران و رسانه ها است و افزود: در دستگاه دیپلماسی تلاش و فعالیت ما بدون حضور رسانه کاملا فعالیتی ناقص و ابتر است.

هر جا رسانه حضور دارد صدای گفت و گوها و توافقات و حتی صدای چالش ها و مشکلات ما در میز مذاکرات دوجانبه و چندجانبه خارجی بهتر شنیده می شود.

شاید در موارد زیادی ما در میز رسمی مذاکره حرفی را نتوانیم به صراحت بیان کنیم ولی شما عزیزان در رسانه آن حرف و کلام را در رسانه شفاف و دقیق بیان می کنید و به کمک محدودیت های ما در دیپلماسی رسانه ای می شتابید و صدای شما قوی در طرف مقابل شنیده می شود.

وزیر خارجه بیان کرد: امروز اگر در ایران یکی از مقامات وزارت خارجه سخنی را بیان کند در کمتر از دقیقه و ثانیه آن مطلب انتشار می یابد و واکنش ها را به صورت گسترده دریافت می کنیم.

وی همچنین از اظهار لطف و محبت رسانه ها به دستگاه دیپلماسی قدردانی کرد.

رییس دستگاه دیپلماسی در پاسخ به سؤالی درباره تبادل زندانیان و آزاد شدن دارایی های بلوکه شده ایران در کره جنوبی و کند شدن روند انتقال دارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال توافق موقت و کم در برابر کم با آمریکا نیستیم

دنبال توافق موقت و کم در برابر کم با آمریکا نیستیم