مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 18:302023-08-05سياسي

خبرنگار در خط مقدم جبهه جهادتبیین قرار دارد


رییس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: امروز خبرنگاران و عکاسان خبری، در خط مقدم جبهه جهاد تبیین قرار دارند و در امیدآفرینی ایفای نقش می کنند.

- ایسنا/فارس رییس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: امروز خبرنگاران و عکاسان خبری، در خط مقدم جبهه جهاد تبیین قرار دارند و در امیدآفرینی ایفای نقش می کنند.

هادی رضایی شنبه 14 مرداد با گرامیداشت شهید محمود صارمی و هفته و روز خبرنگار، گفت: هفدهم مرداد فرصتی ارزشمند محسوب می شود تا از تلاش های صادقانه اهالی رسانه در مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، قدردانی شود.

رضایی با بیان اینکه رسانه نقش محوری در اقناع افکار عمومی دارند، افزود: رسانه ها نقشی مهم و عمیق در مسیر شکل دهی افکار عمومی ایفا می کنند و فعالان این حوزه، روایتگر و تبیین کننده و روشنگر یک جامعه محسوب می شوند.

او نقش اصحاب رسانه را در تحقق منویات مقام معظم رهبری در موضوع جهادتبیین را بسیار مهم ارزیابی و اضافه کرد: خبرنگاران و عکاسان خبری، حلقه ارتباط بین مردم و مسئولان هستند و به خوبی می توانند موضوعات امیدآفرینی، رشد تولید و مهار تورم و .

را با اخبار و به روایت کشیدن عکس به مردم منتقل کنند.

رضایی با بیان اینکه در حال حاضر در یک جنگ ترکیبی قرار داریم، خاطرنشان کرد: معاندین، مخالفان و دشمنان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در صدد ناام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگار در خط مقدم جبهه جهادتبیین قرار دارد

خبرنگار در خط مقدم جبهه جهادتبیین قرار دارد