مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 17:402023-08-16بين الملل

بیش از نیمی از آمریکایی ها پشت ترامپ را خالی کردند


پنجاه وسه درصد آمریکایی ها در یک نظرسنجی انتخاباتی جدید گفتند قطعاً از ترامپ در صورتی که موفق به کسب نامزدی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2024 شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک نظرسنجی جدید نشان داد بیش از نیمی از آمریکایی ها در صورتی که دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا شود، از وی حمایت نخواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری هیل ، در نظرسنجی خبرگزاری آسوشیتد پرس و مرکز تحقیقات روابط عمومی نورک که امروز چهارشنبه (16 اوت، 25 مرداد) منتشر شد، 53 درصد آمریکایی ها گفتند قطعاً از دونالد ترامپ در صورت کسب نامزدی حزب جمهوری خواه حمایت نخواهند کرد.

یازده درصد دیگر گفتند احتمالاً از وی حمایت نخواهند کرد.

  این آمار در حالی است که ظاهراً حمایت جمهوری خواهان از ترامپ از آوریل با وجود آن که رییس جمهور سابق با چالش های قانوی مواجه شده، افزایش یافته است.

   ترامپ در حال حاضر در چهار پرونده در چهار حوزه قضایی مختلف به ارتکاب 91 جرم متهم شده که به طور مختصر عبارتند از طرح 34 اتهام در پرونده حق السکوت، 40 اتهام در پرونده اسناد طبقه بندی شده، چهار اتهام در پرونده تلاش برای سرنگونی انتخابات و 13 اتهام در پرونده مداخله در انتخابات ایالت جورجیا.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از نیمی از آمریکایی ها پشت ترامپ را خالی کردند

بیش از نیمی از آمریکایی ها پشت ترامپ را خالی کردند