مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:502023-07-24اقتصادي

شاخص تابش فرابنفش به سطح «بسیار زیاد» رسید


تابش فرابنفش در برخی از مراکز استان های ایران از جمله تهران و اهواز به سطح بسیار زیاد رسیده و مطابق توصیه کارشناسان، اگر در خارج از منزل کار می کنید یا وقت خود را سپری می کنید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بر اساس اطلاعات سامانه های جهانی هواشناسی، موج گرما در کشور ایران پایدار است و طی 2 هفته آینده شاهد کاهش دمای هوا نخواهیم بود.

بر اساس این پیش بینی ها، هفته جاری و هفته آینده می تواند، گرم ترین بازه زمانی سال 1402 باشد و دمای هوا در استان های جنوبی از 50 درجه عبور کند.

بر اساس این اطلاعات، دمای هوا در استان تهران فراتر از دمای 40 درجه نوسان خواهد کرد و دمای نوار ساحلی کشور نیز به مرز 40 درجه خواهد رسید.

بر اساس گزارش سامانه های جهانی هواشناسی، شاخص اشعه فرابنفش در ساعات 11 الی 16 امروز در پایتخت به حداکثر مقدار خود می رسد و وارد محدوده بسیار زیاد خواهد شد.

حضور طولانی در مقابل تابش فرابنفش، می تواند احتمال ابتلاء به آسیب های حاد و مزمن پوستی، بینایی و تخریب سیستم ایمنی بدن را به دنبال داشته باشد.

همچنین خوزستان نیز تا پایان هفته با سطح بسیار زیاد اشعه فرابنفش مواجه است.

*تعطیلی فعالیت ها با ورود به شاخص بسیار زیاد  اشعه فرابنفش در این راستا، محمد عباس نژاد، کارشناس مسائل اقلیمی و هواشناسی در گفت وگو با خبرنگار فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص تابش فرابنفش به سطح «بسیار زیاد» رسید

شاخص تابش فرابنفش به سطح «بسیار زیاد» رسید