مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 22:402023-08-03بين الملل

منافقین تنهاتر از همیشه؛ ورود «مریم رجوی» به آلبانی ممنوع شد


دادگاه آلبانی با مستنداتی که اخیرا در ماجرای پاکسازی مقر گروهک مجاهدین خلق در تیرانا دست یافته ، با تروریستی خواندن فعالیت آن، با صدور حکمی ورود «مریم رجوی» سرکرده آن به آلبانی را ممنوع کرد.

- دادگاه آلبانی با مستنداتی که اخیرا در ماجرای پاکسازی مقر گروهک مجاهدین خلق در تیرانا دست یافته ، با تروریستی خواندن فعالیت آن، با صدور حکمی ورود مریم رجوی سرکرده آن به آلبانی را ممنوع کرد.

برخی منابع امنیتی آگاه فاش ساختند که مقامات قضایی آلبانی با مستنداتی که اخیراً در ماجرای پاکسازی مقر گروهک مجاهدین خلق در تیرانا دست یافته اند، با تروریستی خواندن فعالیت این گروهک، با صدور حکمی ورود مریم رجوی سرکرده این گروهک به آلبانی را ممنوع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، برخی منابع امنیتی آگاه گزارش دادند که مقامات کشور آلبانی با صدور دستوری ورود مریم رجوی سرکرده باند تروریستی مجاهدین خلق به این کشور را ممنوع کرده اند.

وبگاه روسیا الیوم شامگاه پنجشنبه به نقل از مقامات امنیتی آگاه گزارش دادند که دادگاه مبارزه با تروریسم آلبانی با صدور حکمی ورود مریم رجوی، سرکرده باند تروریستی مجاهدین خلق را به این کشور قدغن کرد.

بر پایه این گزارش، منابع امنیتی آگاه فاش ساختند که دادگاه مبارزه با تروریسم آلبانی پس از دریافت و بررسی مستنداتی از هدایت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منافقین تنهاتر از همیشه؛ ورود «مریم رجوی» به آلبانی ممنوع شد

منافقین تنهاتر از همیشه؛ ورود «مریم رجوی» به آلبانی ممنوع شد