مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 10:252023-07-25سياسي

فرهنگ تکریم خانواده شهدا در جامعه نهادینه شود


معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری مازندران با اشاره به اینکه عزت کشور مدیون ایثارگران و شهدا است، گفت: تکریم خانواده شهدا باید به عنوان فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید ناصر احمدی صبح سه شنبه در جمع مسئولان و دست اندرکاران حوزه حمایت حقوقی و قضایی از ایثارگران مازندران، اظهار کرد: شهدای گرانقدر و ایثارگران از جان خود گذشتند تا این نظام و انقلاب پایدار و استوار بماند و بر همه ما واجب است از دستاوردهای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی، حراست و پاسداری کنیم.

وی با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود، ادامه داد: عزت، اقتدار و آرامش امروز کشور مدیون ایثارگری شهدا، جانبازان، آزادگان و شکیبایی و استقامت خانواده های آنان است و این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

معاون قضایی دادگستری کل مازندران در ادامه با اشاره به تفاهم نامه ابلاغی حمایت حقوقی و قضایی از ایثارگران اظهار کرد: در راستای حمایت حقوقی و قضایی از ایثارگران و خانواده ایشان در جهت تحقق بیانات ریاست معزز قوه قضاییه مبنی بر انجام اقدامات مقتضی با هدف بسط و گسترش ارائه خدمات معاضدتی و حمایت قضایی از ایثارگران، تفاهم نامه همکاری فی مابین معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و مرکز وکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ تکریم خانواده شهدا در جامعه نهادینه شود

فرهنگ تکریم خانواده شهدا در جامعه نهادینه شود