مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 18:452023-07-30بين الملل

جنگ آب رژیم صهیونیستی با تخریب و تصرف چاه های آب فلسطینیان


رژیم صهیونیستی در چارچوب تجاوزگری های خود علیه منابع طبیعی فلسطینیان از جمله تصرف منابع آبی آنها، 2 حلقه چاه آب کشاورزی اهالی جنوب کرانه باختری را با ریختن بتن مسدود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری الجزیره در گزارشی با عنوان جنگ آب اسراییل با تشنه نگاه داشتن فلسطینیان نوشت: ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی پس از بستن دو چاه مخصوص آبیاری محصولات کشاورزی که منبع اصلی امرار معاش خانواده ها جنوب کرانه باختری است، در عرض چند دقیقه زندگی آنها را زیر و رو کرد.

این حادثه چهارشنبه گذشته زمانی رخ داد که شماری از نظامیان صهیونیست اسراییلی بدون هشدار و اطلاع قبلی به روستای الهجره در جنوب الخلیل آمدند.

بسام دودین، یکی از کشاورزان فلسطینی است که از بسته شدن این دو چاه آسیب دیده است، می گوید که هشت خانواده با جمعیت 50 نفری از درآمد باغبانی در مساحتی به وسعت 30 دونم (یک دونم هزار متر مربع) در این روستا زندگی می گذرانند.

دودین در گفت وگو با الجزیره افزود: 12 سال است که ما با کشاورزی امرار معاش می کنیم و بخشی از نیاز بازار محلی را در محصولاتی نظیر گوجه فرنگی، گل، کدو، خیار و .

تامین می کنیم، اما رژیم اشغالگر صهیونیستی بدون اطلاع قبلی، 2 حلقه چاه را مسدود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ آب رژیم صهیونیستی با تخریب و تصرف چاه های آب فلسطینیان

جنگ آب رژیم صهیونیستی با تخریب و تصرف چاه های آب فلسطینیان