مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 23:452023-08-03سياسي

تجمع روحانیون اهل سنت شرق هرمزگان در محکومیت هتک حرمت به قرآن


جمع زیادی از روحانیون اهل سنت و فعالان قرآنی در شرق هرمزگان اقدام ضد اخلاقی و انسانی و هتک حرمت به قرآن در سوئد را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روحانیون و شیوخ اهل سنت شرق هرمزگان در مسجد فکری اهل سنت شهر سیریک در محکومیت اهانت به قرآن تجمع کردند.

شرکت کنندگان که در جمع آنها فرماندار سیریک، امام جمعه اهل سنت میناب، امام جمعه اهل سنت سیریک، امام جمعه اهل سنت جاسک، برخی مدیران ادارات و نهادها، ائمه جمعه و جماعات و جمع زیادی از فعالان قرآنی شیعه و اهل سنت شرق هرمزگان حضور داشتند، با سردادن شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ بر اسراییل، یا ایها المسلمون اتحدوا - اتحدوا خشم و انزجار خود را نسبت به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم به نمایش گذاشتند.

دشمنان با این اقدامات بدنبال این بودند که شادی و عید مناسک حج به مسلمانان تلخ کنند فرماندار سیریک، عصر پنج شنبه در این مراسم با محکوم کردن اقدام ضد اخلاقی و انسانی جمعی از مردمان کشور سوئد در هتک حرکت به ساحت مقدس قرآن کریم، گفت: این حرکات و اقدامات قبلی برخی کشورهای غربی در اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام (ص)، نشان از ترس و وحشت این کشورها از نفوذ و گسترش دین مبین اسلام در جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع روحانیون اهل سنت شرق هرمزگان در محکومیت هتک حرمت به قرآن

تجمع روحانیون اهل سنت شرق هرمزگان در محکومیت هتک حرمت به قرآن