مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 19:352023-07-31سياسي

عملیات فاز اول آبرسانی به برخی از روستاهای شهرستان ری


یکی از اهداف دولت ، تقویت زیر ساخت های روستایی است تا زمینه برای مهاجرت معکوس فراهم شود که این امر به ویژه در تهران اولویت دارد.

- ایسنا/تهران استاندار تهران گفت: یکی از اهداف دولت ، تقویت زیر ساخت های روستایی است تا زمینه برای مهاجرت معکوس فراهم شود که این امر به ویژه در تهران اولویت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم آغاز عملیات فاز اول آبرسانی به روستاهای قاسم آباد تهرانچی ، کریم آباد ، عباس آباد علاقه بند ، علی آباد قیصریه و گلتپه کبیر دوشنبه 9 مرداد ماه با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران ، محسن اردکانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران و دیگر مسئولان برگزار شد.

علیرضا فخاری در این مراسم اظهار کرد: امروز حتی در سدهای جدید ، مصرف بالادستی را کاهش داده اند و حتی در دماوند و شمیرانات با کم آبی مواجه هستیم و چه بسا پایین دست، آب بیشتری در اختیار دارند، از این رو در مورد وضعیت مصرف آب باید جدی بود.

وی ادامه داد: یکی از اهداف دولت، تقویت زیرساخت های روستایی است تا زمینه برای مهاجرت معکوس فراهم شود که این امر به ویژه در تهران اولویت دارد و افراد ساکن در روستاها باید نسبت به تامین آب اطمینان خاطر داشته باشند، بر همین اساس برای پروژه 20 سال آینده برای روستاهای پایین دست و اطراف باید ظرفیت سازی و متناسب با آن پذیرش جمعیت صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات فاز اول آبرسانی به برخی از روستاهای شهرستان ری

عملیات فاز اول آبرسانی به برخی از روستاهای شهرستان ری