مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-09حوادث

دستگیری عامل زورگیری از نوجوانان در پایتخت


رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که با همکاری همدستش از نوجوانان با تهدید سلاح سرد زورگیری می کرد، خبر داد و گفت: متهم به 20 فقره زورگیری به همین شیوه اعتراف کرد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سردار محمد گودرزی بیان داشت: شانزدهم مرداد ماه سال جاری عملیات کلانتری 134 شهرک قدس در حال گشت زنی در محدوده خیابان مطهری تهران بودند که به یک موتورسیکلت تی وی اس دو ترک که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف پسری نوجوان حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری کرده که مأموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شدند ولی متهمان به محض رؤیت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی، موتورسیکلت متهمان متوقف و یکی از متهمان به مأموران حمله ور شده که با استفاده از فنون پلیسی متهم زمین گیر و دستگیر شد ولی همدست وی از شلوغی ایجاد شده استفاده و موفق به فرار شد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم 21 در تحقیقات اولیه به جرم خود و 20 فقره سرقت مشابه با همکاری همدست متواری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل زورگیری از نوجوانان در پایتخت

دستگیری عامل زورگیری از نوجوانان در پایتخت