مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 20:002023-08-02سياسي

انجمن بین المللی خادمان صحیفه تاسیس می شود


قائم مقام بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه از تاسیس «انجمن بین المللی خادمان صحیفه» خبر داد و گفت: اساسنامه این انجمن تدوین و تصویب شده و هدف درتاسیس این مرکز این است که در سطح ملی و بین المللی فرهنگ دعا و زیارت را در جوامع ترویج دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نشست خبری تشریح فعالیت های بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه صبح امروز با حضور حجت الاسلام عبدالواحد الهی نژاد قائم مقام این بنیاد در سالن جلسات پژوهشگاه مطالعات تقریبی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام الهی نژاد با اشاره به اهمیت کتاب نورانی صحیفه سجادیه و اهتمام به آن در جوامع بشری اظهار کرد: آنچه درباره کتاب صحیفه سجادیه و همچنین سایر معارف دینی باید مورد توجه قرار گیرد این است که علاوه بر استفاده معرفتی این منابع در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، دینی و انقلابی نیز مورد استفاده قرار گیرند.

وی با بیان اینکه بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه فعالیت های خود را در سطوح ملی و بین المللی دنبال می کند، ابراز کرد: این بنیاد در زمینه فعالیت در داخل کشور برای ترویج فرهنگ و معارف نورانی این کتاب ارزنده با نهادهای ملی تفاهم نامه هایی تنظیم و به امضا رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن بین المللی خادمان صحیفه تاسیس می شود

انجمن بین المللی خادمان صحیفه تاسیس می شود