مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-09سياسي

تقدیر انصارالله از مهندسان نیروی دریایی یمن برای تعمیر و محافظت از نفتکش «صافر»


رییس هیئت مذاکره کننده و سخنگوی جنبش انصارالله اعلام کرد، کاری که مهندسان نیروی دریایی برای تعمیر و نگهداری کشتی صافر در سال 2020 انجام دادند نمونه ای از مسؤولیت ملی و قانونی دولت صنعا در قبال محیط زیست دریایی است.

- تقدیر انصارالله از مهندسان نیروی دریایی یمن برای تعمیر و محافظت از نفتکش صافر رییس هیئت مذاکره کننده و سخنگوی جنبش انصارالله اعلام کرد، کاری که مهندسان نیروی دریایی برای تعمیر و نگهداری کشتی صافر در سال 2020 انجام دادند نمونه ای از مسؤولیت ملی و قانونی دولت صنعا در قبال محیط زیست دریایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری المسیره، محمد عبدالسلام، رییس هیئت مذاکره کننده و سخنگوی جنبش انصارالله در توییتی نوشت، کار مهندسان نیروی دریایی در تعمیر نفتکش صافر در سال 2020 و جلوگیری از غرق شدن آن یا نشت نفت از این نفتکش، نمونه ای از مسؤولیت ملی و قانونی دولت صنعا در قبال محیط زیست دریایی در سطح داخلی، منطقه ای و بین المللی است.

نیروی دریایی یمن در یک کنفرانس مطبوعاتی، مستند تصویری از عملیات نجات کشتی صافر از غرق شدن در ماه مه 2020 توسط تیم ها و کارشناسان یمنی ارائه کرد.

حسین العزی، معاون وزیر امور خارجه یمن در این نشست خبری گفت: در زمانی که مردان ما جهان را از یک فاجعه دریایی قریب الوقوع نجات می دادند، شورای امنیت ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر انصارالله از مهندسان نیروی دریایی یمن برای تعمیر و محافظت از نفتکش «صافر»

تقدیر انصارالله از مهندسان نیروی دریایی یمن برای تعمیر و محافظت از نفتکش «صافر»