مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-03پزشكي

پیش بینی می شود فراخوان 3000 عضو جدید هیات علمی در دستور کار قرار گیرد


معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه با توجه به پیگیری مستمر وزیر بهداشت، معاونت آموزشی وزارت بهداشت و ریاست جمهوری در زمینه فراخوان های آتی، - معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه با توجه به پیگیری مستمر وزیر بهداشت، معاونت آموزشی وزارت بهداشت و ریاست جمهوری در زمینه فراخوان های آتی، اظهار کرد: پیش بینی می شود 3000 فراخوان جدید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابوالفضل باقری فرد در جلسه هیات اجرایی جذب دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان اینکه اعضای هیات علمی به عنوان ارکان اصلی دانشگاه هستند، اظهار کرد: تحصیل رضایت آنان باید در دستور کار قرار گیرد.

به گفته وی، با توجه به پیگیری مستمر وزیر بهداشت و معاونت آموزشی وزارت بهداشت و ریاست جمهوری در زمینه فراخوان های آتی، پیش بینی می شود 3000 فراخوان جدید در دستور کار قرار گیرد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت بر مشارکت گروه های مختلف دانشگاه در انتخاب اساتید برجسته تاکید کرد و توجه ویژه به صلاحیت های علمی، اخلاقی و حرفه ای در مورد انتخاب اساتید دانشگاه و دقت نظر در مؤلفه های مزبور را ضروری برشمرد.

بروزرسانی برنامه های مصاحبه اعضای هیات علمی در فراخوان ها با توجه به کیفی سازی مؤلفه های موجود در کاربرگ نمره دهی به اساتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی می شود فراخوان 3000 عضو جدید هیات علمی در دستور کار قرار گیرد

پیش بینی می شود فراخوان 3000 عضو جدید هیات علمی در دستور کار قرار گیرد