مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:352023-07-30بين الملل

نامه باکو به سازمان ملل در تکذیب ادعای انسداد کریدور لاچین


وزیر خارجه جمهوری آذربایجان در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل ادعاهای ارمنستان را مبنی بر ممانعت باکو از انتقال محموله های ضروری از کریدور لاچین، - وزیر خارجه جمهوری آذربایجان در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل ادعاهای ارمنستان را مبنی بر ممانعت باکو از انتقال محموله های ضروری از کریدور لاچین، رد کرده و ایروان را به فریب کاری درباره وخامت وضعیت انسانی در این منطقه متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری آذر نیوز سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که جیحون بایراموف، وزیر امورخارجه آذربایجان به آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد نامه ای نوشت.

باکو در این نامه مدعی شد که با کمک کمیته بین المللی صلیب سرخ، عبور و مرور آزاد ساکنان منطقه قره باغ را از ایست بازرسی کریدور لاچین تضمین می کند و روزانه 25 تا 30 نفر از این ایست بازرسی گذر می کنند.

علاوه بر این، وزیر خارجه جمهوری آذربایجان در این نامه پیشنهاد کرده تا برای برطرف کردن نیازهای انسانی ساکنان ارمنی منطقه اقتصادی قره باغ، صلیب سرخ از مسیر آغدام به خان کندی استفاده کند.

باکو در این نامه مدعی شده که طرف ارمنی به رد کمک های جمهوری آذربایجان ادامه می دهد و این نشان می دهد که ایروان در مسئله وضعیت انسانی قره باغ فریب کارانه رفتار کرده و یک بازی سیاسی را دنبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه باکو به سازمان ملل در تکذیب ادعای انسداد کریدور لاچین

نامه باکو به سازمان ملل در تکذیب ادعای انسداد کریدور لاچین