مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-03بين الملل

تأکید سفیر ایران بر ضرورت خلع سلاح گروهک های تروریست در کردستان عراق


«محمدکاظم آل صادق» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد با «جنین پلاسخارت» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در عراق دیدار و در مورد آخرین تحولات سیاسی و امنیتی گفت وگو و تبادل نظر کرد.

- دیدار سفیر ایران در یغداد با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در عراق محمدکاظم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد با جنین پلاسخارت نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در عراق دیدار و در مورد آخرین تحولات سیاسی و امنیتی گفت وگو و تبادل نظر کرد.

به گزارس ایسنا، در این دیدار، سفیر جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت خلع سلاح گروهک های تروریستی فعال در اقلیم کردستان عراق، برقراری امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران، تاکید و از نماینده ویژه دبیرکل ملل متحد درخواست کرد تا حداکثر تلاش خود را در این ارتباط به کار گیرد.

خانم پلاسخارت نیز در این ملاقات با اشاره به سفر اخیر خود به تهران، این سفر را مثبت ارزیابی کرده و خواستار تداوم همکاری های امنیتی ایران و عراق شد.

بر اساس این گزارش جنین پلاسخارت اوایل هفته جاری به تهران سفر کرد و در این سفر دو روزه با تعدادی از مقامات ارشد جمهوری اسلامی از جمله حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و کمال خرازی رییس شورای راهبردی روابط خارجی دیدار و رایزنی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید سفیر ایران بر ضرورت خلع سلاح گروهک های تروریست در کردستان عراق

تأکید سفیر ایران بر ضرورت خلع سلاح گروهک های تروریست در کردستان عراق