مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-21دانش

میزان شهریه پردیس دانشگاهی سال تحصیلی 1403-1402 اعلام شد


در سیزدهمین جلسه شورای پردیس دانشگاهی دانشگاه تربیت مدرس، میزان شهریه پردیس دانشگاهی برای سال تحصیلی 1403-1402 تعیین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در سیزدهمین جلسه شورای پردیس دانشگاه تربیت مدرس، علی باکویی رییس پردیس دانشگاهی گزارش مختصری از  وضعیت پردیس دانشگاهی، اهداف، وظایف، اختیارات، اهم فعالیت های جاری در پردیس و دانشکده های فعال در هر سال تحصیلی، تعداد رشته های دارای پذیرش دانشجو در هر سال تحصیلی، تعداد دانشجویان پذیرفته شده در هر سال تحصیلی و تعداد دانشجویان کارشناسی ارشد پذیرفته شده در هر دانشکده از 1391 تا کنون، مقایسه ظرفیت پیشنهادی مصوب شده و ثبت نام شدگان (سه سال اخیر)، شهریه دریافت شده از دانشجویان در هر سال مالی، برنامه های آینده پردیس دانشگاهی، فعالیت های در دست اقدام و اخیر پردیس دانشگاهی ارائه کرد.

در ادامه مقرر شد، درباره تخصیص بودجه و حساب مستقل پردیس دانشگاهی پس از تشکیل کمیته ای اقدامات لازم به منظور رفع مشکلات مالی پردیس دانشگاهی انجام شود.

با توجه به ساختار پیشنهادی جدید پردیس دانشگاهی نیز فرهاددانشجو رییس دانشگاه تربیت مدرس مطالبی را عنوان کرد و مقرر شد، خداداد حسینی معاون برنامه ریزی نظارت و فناوری اطلاعات، موضوع را بررسی و با نظر مرکز مطالعات مدیریت اصلاحات لازم به منظور اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان شهریه پردیس دانشگاهی سال تحصیلی 1403-1402 اعلام شد

میزان شهریه پردیس دانشگاهی سال تحصیلی 1403-1402 اعلام شد