مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 00:102023-08-06سياسي

لایحه حجاب و عفاف چه مسیری برای تصویب طی خواهد کرد؟


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اصل لایحه عفاف و حجاب مورد تایید سران سه قوه و همه دلسوزان نظام است.

-  امیرحسین بانکی پورفرد عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون رای استمزاجی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای انتقال لایحه عفاف و حجاب به کمیسیون مشترک بر اساس اصل 85 قانون اساسی اظهار داشت: قبل از اینکه این لایحه بخواهد در مجلس تصویب شود اغلب جامعه به خصوص افرادی که درگیر موضوع بودند همه متن را آشکارا دیدند، لذا متنی که امروز در صحن مجلس آمد، در اختیار همگان قرار گرفت تا نقد کنند.

وی افزود: جالب این که 1500 پیشنهاد آمده بود که تحقیقاً تمام دربرگیرنده نکاتی بود که نخبگان و صاحب نظران پیشنهاد داده بودند و در پیشنهادات نمایندگان کاملا مشهود بود.

بانکی پور بیان کرد: چیزی که امروز مجلس به نتیجه رسید این بود که اگر بخواهیم 1500 پیشنهاد را که حق نمایندگان است در صحن مطرح کنیم، حداقل به 4 ماه زمان نیاز داریم ضمن اینکه تصویب و اجرای لایحه را عقب می اندازد، بقیه مسایل کشور را هم که مجلس وظیفه دارد به آنها رسیدگی کند عقب می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه حجاب و عفاف چه مسیری برای تصویب طی خواهد کرد؟

لایحه حجاب و عفاف چه مسیری برای تصویب طی خواهد کرد؟