مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 21:552023-08-19سياسي

هر زائر در پیاده روی اربعین نقش رسانه و رسالت خبرنگاری دارد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم گفت: هر زائری در پیاده روی اربعین در راستای انعکاس این حماسه عظیم، می تواند در نقش رسانه ظاهر شود و رسالت خبرنگاری ایفا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی توکلیان عصر شنبه در کارگاه تجربیات عکاسی اربعین که از سوی کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و تحت عنوان به وقت اربعین در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد اظهار داشت: هر زائری که به زیارت کربلا مشرف می شود می تواند در نقش خبرنگار ظاهر شود و امروز از این طریق می توان در برابر تبلیغات منفی دشمنان و بایکوت خبری در قبال حماسه عظیم اربعین مقابله کرد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قم تاکید کرد: عکاسان، خبرنگاران، مستندسازان و همه کسانی که این توانمندی را دارند که گوشه ای از عظمت پدیده بی نظیر اربعین را منعکس کنند، باید در این صحنه وارد عمل شوند و در صفحات شخصی خود محتوای اربعینی را انتشار دهند.

توکلیان عنوان داشت: زیارت اربعین نباید عادت شود، بلکه باید به آن به دید عبادت نگریست و با این انگیزه در این مسیر قدم گذاشت.

این استاد عکاسی ابراز داشت: هنرمندان و کسانی که می خواهند در پیاده روی اربعین، خلق اثر کنند باید به به این موضوع توجه داشته باشند که داشتن تجهیزات و تکنیک تنها ابزار کار است و مهم تر از آن ها، کسب معرفت و شناخت درست از عظم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر زائر در پیاده روی اربعین نقش رسانه و رسالت خبرنگاری دارد

هر زائر در پیاده روی اربعین نقش رسانه و رسالت خبرنگاری دارد