مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-05سياسي

«ثقهالاسلام » به خاطر استقلال و تمامیت ارضی ایران مجاهدت کرد


ثقهالاسلام به خاطر استقلال و تمامیت ارضی ایران مجاهدت کرد و جانش را در این راستا از دست داد.

- ثقهالاسلام به خاطر استقلال و تمامیت ارضی ایران مجاهدت کرد ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه تبریز گفت: ثقهالاسلام به خاطر استقلال و تمامیت ارضی ایران مجاهدت کرد و جانش را در این راستا از دست داد.

صفر نصرالله زاده شنبه، 14 مردادماه در همایش ملی ثقهالاسلام شهید که در دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه تبریز در طول دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، 134 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده و امروز مفتخر هستیم که در این محل مقدس، همایش عظیم یکی از چهره های مهم تاریخ مشروطیت برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: ثقهالاسلام تبریزی از چهره های درخشان و راهبر مشروطه بود و از ویژگی مهم این عالم بزرگوار و سایر علمای هم تراز، استکبار ستیزی و مبارزه با سلطه و استبداد بوده است.

وی ادامه داد: ثقهالاسلام، ویژگی های مهمی داشت که باعث شد چهره درخشان و تاریخی او در اذهان مردم ایرانی باقی بماند و یکی از آن ها هم نقش موثر در شکل گیری و استقرار جنبش مشروطه بود.

نصرالله زاده، مخالفت با نفوذ بیگانگان، قدرت اندیشه، صلابت قلم که حتی دشمن هم او را می ستاید و محمدعلی شاه از نظرات او استفاده می کند و مبارزه جانانه در تاریک ترین روزهای ایران را از جمله وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ثقهالاسلام » به خاطر استقلال و تمامیت ارضی ایران مجاهدت کرد

«ثقهالاسلام » به خاطر استقلال و تمامیت ارضی ایران مجاهدت کرد