مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-04سياسي

موکب فرهنگیان سمنان در نجف برپا می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از برپایی موکب فرهنگیان این استان در شهر نجف و مسیر پیاده روی زائران حسینی برای نخستین بار در اربعین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، عادل خالقی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اظهار کرد: آموزش و پرورش همواره در پیشانی فعالیت های فرهنگی و پرورشی نظام جمهوری اسلامی قرار دارد و اشاعه و ترویج فرهنگ عاشورا و قیام حسینی و جهاد تبیین از جمله وظایف اصلی فرهنگیان است.

وی با تأکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب روی مفاهیمی مانند تحول، کار فرهنگی و گفتمان سازی گفت: فعالیت های فرهنگی، دینی و روایتگری، توزیع کالاهای فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان، برگزاری مسابقه های قرآنی، قصه گویی، دل نوشته های کودکانه، ایستگاه نقاشی و عکاسی و تهیه بسته محتوایی برای توزیع در موکب همراه با جایزه از جمله برنامه های موکب فرهنگیان و دانش آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اضافه کرد: این موکب با مشارکت هیأت مذهبی آموزش و پرورش استان ، بسیج فرهنگیان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان در نجف اشرف فعالیت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب فرهنگیان سمنان در نجف برپا می شود

موکب فرهنگیان سمنان در نجف برپا می شود