مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 10:052023-07-24اقتصادي

سهم 70 درصدی دانش بنیان ها از اعتبارات پژوهشی برق باختر/مشکل زیرساخت نداریم


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای باختر گفت: در چند سال اخیر 90 درصد اعتبارات پژوهشی جذب و عملیاتی شده و 70 درصد این اعتبار در حوزه تحقیقات و پژوهش، به شرکت های دانش بنیان اختصاص پیدا کرده است.

- ایسنا/مرکزی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای باختر گفت: در چند سال اخیر 90 درصد اعتبارات پژوهشی جذب و عملیاتی شده و 70 درصد این اعتبار در حوزه تحقیقات و پژوهش، به شرکت های دانش بنیان اختصاص پیدا کرده است.

مجتبی داودآبادی در جریان بازدید از ایسنا، با اشاره به اینکه وظیفه اصلی برق منطقه ای باختر، انتقال و تامین انرژی است، اظهار کرد: استان های مرکزی، همدان و لرستان تحت پوشش این منطقه بوده و تقریبا وسعت جغرافیایی این سه استان 77 هزار کیلومتر مربع است.

فعالیت 43 صنعت سنگین در منطقه برق باختر وی با بیان اینکه در برق منطقه ای، انرژی از مبادی تولید از جمله نیروگاه ها یا شرکت های همسایه و مجاور دریافت و در نهایت دو کار با این انرژی انجام می شود، افزود: 43 صنعت سنگین در این منطقه وجود دارد که مصرف بالایی دارند که انرژی، مستقیما برای مصرف تحویل آنها داده می شود، همچنین بخشی از انرژی نیز تحویل شرکت های توزیع این سه استان می شود و این شرکت ها انرژی را به مصرف کننده می رسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 70 درصدی دانش بنیان ها از اعتبارات پژوهشی برق باختر/مشکل زیرساخت نداریم

سهم 70 درصدی دانش بنیان ها از اعتبارات پژوهشی برق باختر/مشکل زیرساخت نداریم