مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 02:502023-08-29سياسي

تصمیم نمایندگان ارشد جمهوری خواه برای آغاز استیضاح بایدن در سپتامبر


منابع مطلع جمهوری خواه می گویند که سران این حزب در مجلس نمایندگان آمریکا قصد دارند در ماه آینده میلادی تحقیقات استیضاح رییس جمهور این کشور را آغاز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع مطلع به شبکه فاکس نیوز گفتند که سران جمهوری خواه در مجلس نمایندگان آمریکا امیدوارند طرح های تحقیقاتی برای استیضاح جو بایدن رییس جمهور این کشور را در ماه آینده اجرا کنند.

یک نماینده جمهوری خواه که خواست نامش فاش نشود، گفت که کوین مک کارتی رییس مجلس نمایندگان آمریکا شامگاه دوشنبه در گفتگوی تلفنی با قانونگذاران جمهوری خواه گفته که تحقیقات استیضاح پیشرفت طبیعی تحقیقات ما است که در حال انجام است .

به نوشته فاکس نیوز، این قانونگذار توضیح داد که جیم جردن رییس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا، پیشتر در تماسی به اعضا اطلاع داده که مک کارتی پیشنهاد کرده است تا مجلس نمایندگان در ماه آینده به آغاز تحقیقات استیضاح رأی دهد.

وی در ادامه افزود: آنچه جیم جردن گفت این بود که مک کارتی به او گفته که در ماه سپتامبر وارد میدان می شود .

یک منبع مطلع دیگر نیز به فاکس نیوز خبر داد که رییس مجلس نمایندگان آمریکا به چند نماینده جمهوری خواه گفته که تحقیقات کنگره برای انجام تحقیقات استیضاح بایدن در پاییز و پس از بازگشت قانونگذاران از تعطیلات شتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم نمایندگان ارشد جمهوری خواه برای آغاز استیضاح بایدن در سپتامبر

تصمیم نمایندگان ارشد جمهوری خواه برای آغاز استیضاح بایدن در سپتامبر