مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 15:102023-09-09بين الملل

نخست وزیر عراق: اجرای کامل توافق امنیتی با ایران را با جدیت ادامه می دهیم


خود را موظف می دانیم که نگرانی های امنیتی تهران را از بابت جریان های تروریستی مستقر در اقلیم کردستان برطرف کنیم و به همین منظور تاکنون بیش از 200 میلیون دلار برای این موضوع هزینه کرده و بیش از 3 هزار نیروی ارتش ملی را در سراسر مرزهای .

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق در خصوص روند اجرای تعهدات طرف عراقی در توافق نامه امنیتی تهران-بغداد، گفت: با جدیت مصمم هستیم تا تمام تعهدات بغداد در این توافق نامه را به انجام برسانیم.

شیاع السودانی که روز جمعه در کاخ نخست وزیری در منطقه سبز بغداد میزبان هیأتی متشکل از برخی مدیران ارشد رسانه های کشور بود، در پاسخ به سؤال سردبیر نورنیوز در خصوص روند اجرای تعهدات دولت متبوعش ذیل توافق نامه امنیتی تهران-بغداد با ارائه جزییاتی در این باره بر جدیت دولت عراق برای انجام کامل مفاد این توافق نامه تاکید کرد.

دیدار هیأت رسانه ای ایرانی با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق سردبیر نورنیوز در این نشست صمیمانه از نخست وزیر عراق پرسید: توافق امنیتی ایران و عراق که اواخر اسفندماه گذشته با حضور دریابان شمخانی دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی ایران در بغداد به امضای طرفین رسید، مهلت 6 ماهه ای را تعیین کرده که 28 شهریورماه یعنی کمتر از دو هفته دیگر تمام می شود و بر اساس آن دولت عراق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر عراق: اجرای کامل توافق امنیتی با ایران را با جدیت ادامه می دهیم

نخست وزیر عراق: اجرای کامل توافق امنیتی با ایران را با جدیت ادامه می دهیم