مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 21:502023-08-31سياسي

آغاز به کار بیست وسومین نمایشگاه بین المللی خودرو در مشهد


مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: بیست وسومین نمایشگاه بین المللی خودرو عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان و مردم، در محل نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: بیست وسومین نمایشگاه بین المللی خودرو عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان و مردم، در محل نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.

سعید صیفی با اعلام این خبر در خصوص تعداد کل مشارکت کنندگان در این نمایشگاه افزود: در بیست وسومین نمایشگاه بین المللی خودرو در مشهد 20 شرکت خودروساز مشارکت دارند.

وی با اشاره به این که تعداد مشارکت کنندگان خراسان رضوی 4 شرکت است، بیان کرد: همچنین تعداد مشارکت کنندگان خارج از استان 16 شرکت از استان های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز و کرمان می باشد.

رییس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران با بیان اینکه این نمایشگاه معمولاً از پرطرفدارترین نمایشگاه های طول سال است، تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی آخرین دستاوردها و ظرفیت های صنعت خودرو کشور، رونمایی از محصولات جدید، آشنایی با تکنولوژی و فناوری های حوزه خودرو و همچنین ایجاد اشتغال و رونق تولید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار بیست وسومین نمایشگاه بین المللی خودرو در مشهد

آغاز به کار بیست وسومین نمایشگاه بین المللی خودرو در مشهد