مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 11:352023-08-25ورزشي

لیاقت هرمزگان و بندرعباس بیشتر از استادیوم ورزشی خلیج فارس است


در خصوص فضاهای ورزشی استاندارد، رسانه ها باید بخواهند و مطالبه کنند تا کار انجام شود چرا که لیاقت هرمزگان و بندرعباس بیشتر از استادیوم ورزشی خلیج فارس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس مهدی کریمیان امروز در جمع خبرنگاران با تصریح بر این مطلب که در هر جایی که همکاری دارم، سعی می کنم اهداف بلند مدت داشته باشم، حرکت فولاد در خصوص حمایت از ورزش استان هرمزگان را ستودنی دانست و افزود: با وجود پتانسیلهای بسیار خوب در استان هرمزگان، لیاقت مردم استان هرمزگان بیش از این است، که می طلبد رسانه های استان در این خصوص مطالبه گری کنند.

وی گفت: سال گذشته در فصل دوم به تیم فولاد آمدم و بر اساس قراردادی که داشتیم با به خدمت گرفتن بازیکنان ذبده و با حمایتهای خوب فولاد، توانستیم تیم را به خوبی هدایت کنیم و در فصل جدید نیز قرارداد 2 ساله بسته ایم و به همراه تیم فنی، با برنامه ریزی که داشته ایم به دنبال آنیم تا بتوانیم در آینده بهتر کار کرده و مسیر اصلی فتح قله را پیدا کنیم.

سرمربی تیم این تیم همچنین از دیدار فولاد هرمزگان با تیم مس کرمان در شنبه آینده خبر داد و اضافه کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و وضعیت زمین چمن، ناچار به برگزاری اردو های خارج از استان بودیم و چندین اردوی تدارکاتی را در شهرهای مختلف برگزار کردیم که امیدواریم در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیاقت هرمزگان و بندرعباس بیشتر از استادیوم ورزشی خلیج فارس است

لیاقت هرمزگان و بندرعباس بیشتر از استادیوم ورزشی خلیج فارس است