مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:202023-08-29پزشكي

بیش از 15 هزار طرح عمرانی در حوزه سلامت فعال است


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه بیش از 15 هزار طرح عمرانی در حوزه سلامت فعال است، گفت:  4040 پروژه بهداشتی از مهر 1401 آغاز شده و تعداد بسیاری به پایان رسیده است.

- ایسنا/همدان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه بیش از 15 هزار طرح عمرانی در حوزه سلامت فعال است، گفت:  4040 پروژه بهداشتی از مهر 1401 آغاز شده و تعداد بسیاری به پایان رسیده است.

  بهروز رحیمی سه شنبه 7 شهریور همزمان با ششمین روز از هفته دولت در دیدار با استاندار همدان، اظهار کرد: 15 هزار و 910 طرح عمرانی در حوزه سلامت در سطح کشور فعال است که چند بیمارستان کلان از آنها در تمام دوران انقلاب بی نظیر بوده اند از آن جمله بیمارستان حضرت مهدی(عج) و بیمارستان ولی عصر(عج) هستند.

وی تصریح کرد: توجه به زیرساخت های حوزه سلامت، توأم با آموزشی و دیگر بخش ها بوده است، از جمله کلاس های آموزشی که در استان البرز افتتاح می شود.

رحیمی با اشاره به اینکه در زمان کرونا بیش از 50 هزار بستری و گاهی روزانه تا 700 نفر فوتی داشتیم، خاطرنشان کرد: باید پمپاژ امید در جامعه با تبیین دستاوردها مطرح شود که رسانه های استان در این زمینه تأثیرگذار هستند، مصاحبه و تبیین این موارد در رسانه لازم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 15 هزار طرح عمرانی در حوزه سلامت فعال است

بیش از 15 هزار طرح عمرانی در حوزه سلامت فعال است