مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 23:152023-08-23سياسي

ترکیب هیأت عالی و بررسی جایگاه شورای فقهی بانک مرکزی در مجمع تشخیص تصویب شد


ترکیب هیأت عالی و بررسی جایگاه شورای فقهی بانک مرکزی توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر روز چهارشنبه اول شهریورماه 1402 به ریاست آیت الله آملی لاریجانی و با حضور سران سه قوه، دبیر و اعضای مجمع، تشکیل جلسه داد و بررسی طرح بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را که پس از رد موادی از آن توسط شورای نگهبان، از سوی مجلس به مجمع ارجاع شده را ادامه داد.

 در ابتدای این جلسه آیت الله آملی لاریجانی، با گرامیداشت هفته دولت گفت: در آستانه هفته دولت هستیم و این هفته را به رییس جمهور، هیأت دولت و کارکنان خدوم مجموعه دولت که برای پیشرفت کشور تلاش می کنند، تبریک می گوییم.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام دولت، شهیدان رجایی و باهنر افزود: ایشان به راستی اهل تقوا، انقلابی و جهادگر بودند.

افرادی که در بدنه دولت و در کشور مسئولیت دارند نیز باید این ارزش ها را گرامی داشته و حفظ کنند و در همین مسیر ادامه حرکت دهند تا ناامیدی و خستگی در جامعه رواج پیدا نکند.

  آیت الله آملی لاریجانی، القای ناامیدی را یکی از ابزارهای دشمنان علیه مردم برشمرد و با اشاره به دشواری های کار اجرایی، گفت: از دولتمردان می خواهیم که خدمات و دستاوردهای خود را برای مردم تشریح کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب هیأت عالی و بررسی جایگاه شورای فقهی بانک مرکزی در مجمع تشخیص تصویب شد

ترکیب هیأت عالی و بررسی جایگاه شورای فقهی بانک مرکزی در مجمع تشخیص تصویب شد