مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 16:002023-09-14حوادث

قتل دلخراش زن و شوهر پاکستانی در ایران


عاملان قتل وحشیانه دو فرد بلوچستانی دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از رکنا، بامداد 17 مرداد ماه سال جاری دو نفر به نام های سمیر بلوچ و همسرش هانی گل بلوچ (هانی بلوچ) از فعالان سیاسی پاکستان ساکن ایرانشهر به طرز مرموزی ناپدید شدند و با اعلام این خبر به پلیس تیمی از ماموران به جستجو برای پیدا کردن سرنخی از این زوج جوان وارد عمل شدند.

بررسی های حکایت از ربوده شدن آن ها داشت و تحقیقات برای پیدا کردن این زوج بلوچ ادامه داشت تا اینکه شامگاه جمعه 17 شهریور ماه اجساد سوخته این زوج جوان در روستای گیدبست سراوان توسط چوپانی کشف شد و ماجرا به پلیس گزارش شد.

فرضیه در قتل زوج بلوچ یکی از اهالی منطقه به خبرنگار رکنا گفت: سمیر بلوچ و هانی گل بلوچ همراه برادر سمیر به نام عبدالرئوف، از فعالان سیاسی اهل کشور پاکستان بوده اند که به علت مخالفت با حکومت پاکستان، از کشورشان فرار کرده و در یکی از محلات ایرانشهر زندگی می کردند و به فعالیت خود ادامه می دادند.

برادر سمیر بلوچ، عبدالرئوف معلمی جوان و فعال سیاسی حدود یک هفته قبل توسط افراد ناشناس به دلایلی نامشخص به قتل رسید و بعد از قتل عبدالرئوف، هانی بلوچ ویدئویی از خود در فضای مجازی منتشر کرد و خواستار رسیدگی به پرونده قتل عبدالرئوف و مجازات قاتلان او می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل دلخراش زن و شوهر پاکستانی در ایران

قتل دلخراش زن و شوهر پاکستانی در ایران