مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:552023-08-26اقتصادي

فرآیندهای تجاری در مرز چذابه تا پایان مراسم اربعین متوقف شد


ناظر گمرکات خوزستان با اشاره به تردد زوار حسینی از مرزهای استان در ایام اربعین از توقف تجارت در مرز چذابه تا پایان مراسم اربعین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز قره بیگی در خصوص آخرین وضعیت مرزهای تجاری خوزستان اظهار کرد: با توجه به هماهنگی های انجام شده و به منظور تسهیل تردد زوار، فرآیندهای تجاری در مرز چذابه متوقف شده و این مرز برای صادرات فعلاً فعال نیست.

وی افزود: تجاری که پیش از این رویه های تجاری خود را از این مرز انجام می دادند اکنون باید از مرزهای دریایی خرمشهر، آبادان و بندر امام خمینی به عنوان مرز جایگزین برای تجارت خود اقدام کنند.

ناظر گمرکات خوزستان گفت: مرز شلمچه همچنان برای تجار و صادرکنندگان باز است و همزمان با تردد زوار نیز انجام فعالیت های تجاری بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

قره بیگی عنوان کرد: تاکنون با توجه به تردد روان در مرز شلمچه تصمیمی در خصوص بسته شدن این مرز بر روی تجار و توقف فعالیت های تجاری در این مرز اتخاذ نشده است.

وی بیان کرد: گمرکات خوزستان در همه مرزها به صورت سه شیفت و شبانه روزی در حال فعالیت و ارائه خدمات به زائران و تجار هستند و هیچ مشکلی در ارائه خدمات وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیندهای تجاری در مرز چذابه تا پایان مراسم اربعین متوقف شد

فرآیندهای تجاری در مرز چذابه تا پایان مراسم اربعین متوقف شد