مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 14:412023-09-20اجتماعي

ورود 23500 دانش آموز کلاس اولی به مدارس استان قزوین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی در جریان برگزاری جشن عاطفه ها که امروز در مدرسه شرافت قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امسال حدود 23500 دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس استان قزوین می شوند و مقدمات لازم برای این دانش آموزان فراهم شده است تا خانواده ها با کمترین دغدغه، فرزندان خود را راهی مدرسه کنند.

وی با اشاره به تحصیل حدود 250 هزار دانش آموز و فعالیت 1670 مدرسه در استان قزوین اشاره کرد و افزود: امروز مانور بازگشایی مدارس در سطح استان در حال برگزاری است تا مدیران مدارس، آماده شروع سال تحصیلی جدید شوند.

در این راستا به طور مستمر کمیته پروژه مهر در خصوص مسائل فرهنگی، خدماتی، آموزشی و .

14 منطقه تحصیلی قزوین مورد نظارت و بررسی قرار می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: تا امروز بخش زیادی از مشکل استان قزوین در خصوص آموزش و پرورش مرتفع شده و 330 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و 274 نفر از طریق یک مرحله آزمون در مقطع ابتدایی و 379 دبیر متوسطه جذب شده اند که با شروع تدریس این تعداد، با کمبود نیروی انسانی مواجه نخواهیم شد.

سیاهکالی مرادی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه استخر 9 دی،  گفت: این استخر 99 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما در مسائل فنی برق با مشکل مواجه روبه رو شده ایم که امیدواریم در طول هفته های پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 23500 دانش آموز کلاس اولی به مدارس استان قزوین

ورود 23500 دانش آموز کلاس اولی به مدارس استان قزوین