مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-01سياسي

پیاده روی اربعین بیانگر اقتدار و عزت شیعه است


امام جمعه موقت زنجان با تاکید بر شکوه و اقتدار اربعین حسینی گفت: پیاده روی باشکوه اربعین حسینی بیانگر اقتدار و عزت اسلام و شیعه در جهان و در واقع تبدیل به کابوس استکبار جهانی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام حسن بیات، امام جمعه موقت زنجان در خطبه های نماز جمعه زنجان با تاکید بر اهمیت راهپیمایی اربعین حسینی اظهار کرد: پیاده روی اربعین سال جاری عشق و شوری عظیم برپا کرده که در واقع همان کشتی نجاتی است که با دستگیری از بشر آخرالزمانی هر روز جذاب تر می شود.

امام جمعه موقت زنجان با منحصر به فرد توصیف کردن پیاده روی عظیم اربعین افزود: این واقعه بزرگ ادامه نهضت حسینی است که جهان را فرا گرفته است.

وی به نمود احسان و دلدادگی مردم به یکدیگر در راهپیمایی اربعین اشاره و تصریح کرد: خدمات موکب داران و پشتیبانی از زائران بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

بیات اقدامات انجام شده در تکمیل زیرساخت های مرزی برای تسهیل امور را در مرزها قابل تقدیر دانست و ادامه داد: باید از همه تدابیری که از سال گذشته برای تکمیل و افزایش زیرساخت های لازم برای این پیاده روی و بازگشایی پایانه های مرزی و دیگر اقدامات انجام شده قدردانی شود.

امام جمعه موقت زنجان با تاکید بر شکوه و اقتدار اربعین حسینی افزود: پیاده روی باشکوه اربعین حسینی بیانگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی اربعین بیانگر اقتدار و عزت شیعه است

پیاده روی اربعین بیانگر اقتدار و عزت شیعه است