مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-05سياسي

برپایی 45 موکب در کاظمین به همت مردم خراسان جنوبی


خراسان جنوبی در کاظمین موکب محله شکل داده و این استان در ایام اربعین 45 موکب مستقر برای پذیرایی از زائرین اربعین در شهر کاظمین برپا می کند.

- حجت الاسلام حجت سالاری مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار مهر ، گفت: استان ما در ایام اربعین بیشتر به خدمت رسانی به زائران سیدالشهدا (ع) در کاظمین معروف است و 45 موکب مستقر در این شهر برپا می کند که این موکب ها در طول سال هم دغدغه خدمت رسانی بهتر به زائرین را در کاظمین دارند.

وی افزود: موکب های ما در یک محله کاظمین مستقر هستند و موکب محله در کاظمین شکل دادیم و کار با کودک و نوجوان، پرسش و پاسخ، روایتگری و کارهای هنری و نمایشی در کنار موکب های پذیرایی وجود خواهند داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در ادامه خاطرنشان کرد: امسال موکب فرهنگی هنری تبلیغی آل یاسین نیز فعال خواهد بود که هم روضه نمایش و هم روایتگری اسرای شام را برای زوار خواهد داشت.

حجت الاسلام سالاری همچنین خاطرنشان کرد: موکب انصار المقاومه نیز در راستای اهداف بلند مدتی در حوزه گفتمان سازی اربعین فعال خواهد بود و فعالیت هایی خواهد داشت که مستند پیاده روی اربعین این موکب قبل از اربعین توسط هنرمندان خراسان جنوبی رونمایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 45 موکب در کاظمین به همت مردم خراسان جنوبی

برپایی 45 موکب در کاظمین به همت مردم خراسان جنوبی