مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 19:252023-08-24اجتماعي

اعزام 6 تیم خدمت رسان از خراسان شمالی به مرز مهران


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: 6 تیم خدمات رسان به زائران اربعین حسینی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی به مرز مهران اعزام شدند.

- محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: امروز 20 نفر در قالب 6 تیم خدمات رسان به زائران اربعین حسینی، توسط 8 وسیله نقلیه به مرز مهران اعزام شدند.

وی گفت: تیم های اعزام شده در مرز مهران مستقر می شوند و اقدامات و هماهنگی های لازم را برای بازگشت زائران هم استانی انجام می دهند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: اعزام زائران اربعین حسینی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی از 27 مرداد ماه آغاز شد و تا 20 شهریور ادامه دارد و در این راستا تمامی امکانات و ظرفیت های این اداره کل به کارگیری و محورهای مواصلاتی ایمن سازی شده تا به نحو احسن، سفری خوش و ایمن را برای زائران عزیز و گرامی فراهم کنیم.

وی با اشاره به برپایی میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائران اربعین حسینی در پایانه های عمومی مسافری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اوج رفت زائران اربعین به این سفر معنوی 5 تا 11 شهریور ماه و اوج بازگشت 15 تا 18 شهریور ماه است بنابراین توصیه می شود زائران سفر خود را با این موضوع برنامه ریزی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 6 تیم خدمت رسان از خراسان شمالی به مرز مهران

اعزام 6 تیم خدمت رسان از خراسان شمالی به مرز مهران