مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 11:302023-09-12ورزشي

برنامه و نتایج کامل مسابقات جهانی کشتی فرنگی صربستان 2023


در این خبر می توانید نتایج کامل مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان را مطالعه کنید.

- جی پلاس؛ رقابت های کشتی قهرمانی جهان از روزهای 25 شهریور تا 2 مهر به میزبانی صربستان برگزار می شود که ابتدا مسابقات کشتی آزاد برگزار شده و سپس از روزهای 30 شهریور تا 2 مهر، رقابت های کشتی فرنگی انجام می شود.

* برنامه کامل مسابقات جهانی کشتی 2023 صربستان * در ادامه این خبر می توانید نتایج کامل این رقابت ها در اوزان دهگانه را بخوانید: 55 کیلوگرم: پویا دادمرز که سال گذشته ملی پوش ایران در سبک وزن بود، امسال هم دوبنده تیم ملی را بر تن دارد که باید برای شکستن طلسم این وزن و رسیدن به سکو، با الدانیز عزیزلی قهرمان سال گذشته جهان از آذربایجان، تسورتسومیا از گرجستان و مکرتچیان ارمنی رقابت کند.

60 کیلوگرم: مهدی محسن نژاد سال گذشته یکی از مدعیان کسب مدال بود اما بی تجربگی و اشتباهات خود او باعث شد تا دستش از مدال کوتاه بماند و امسال دوباره ملی پوش شده تا در رقابت با کرم کمال ترکیه ای، ادموند نازاریان از بلغارستان، ژولامان شارشنبکوف از قرقیزستان، و ممدلی آذربایجانی به دنبال جبران ناکامی 2022 باشد.

63 کیلوگرم: ایمان محمدی سال گذشته به طلای جوانان جهان و امیدها رسید و در ادامه با کسب برنز آسیا در بزرگسالان، بدون حرف و حدیث ملی پوش این وزن شد؛ پدیده جدید کشتی فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه و نتایج کامل مسابقات جهانی کشتی فرنگی صربستان 2023

برنامه و نتایج کامل مسابقات جهانی کشتی فرنگی صربستان 2023