مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 08:002023-08-30سياسي

اهدای 500 جلد کتاب به کتابخانه دانشجو ملایر


مسئول کتابخانه دانشجو ملایر از 1370 عضو فعال کتابخانه به عنوان سرمایه اصیل این کتابخانه یاد کرد و اهدای حدود 500 جلد کتاب در شش ماهه نخست سال جاری را نشان دهنده اعتماد و ارتباط سازنده مردم با مجموعه کتابخانه دانشجو دانست.

- ایسنا/همدان مسئول کتابخانه دانشجو ملایر از 1370 عضو فعال کتابخانه به عنوان سرمایه اصیل این کتابخانه یاد کرد و اهدای حدود 500 جلد کتاب در شش ماهه نخست سال جاری را نشان دهنده اعتماد و ارتباط سازنده مردم با مجموعه کتابخانه دانشجو دانست.

مریم هنرجو در گفت وگو با ایسنا، از عموم مردم ملایر برای حضور در این کتابخانه و تجربه ساعاتی دور از دنیای واقعی و تنفس در فضای کتاب ها دعوت کرد و افزود: بیش از 100 عنوان برنامه فرهنگی در شش ماهه نخست سال جاری در این کتابخانه برگزار شده است.

وی اظهار کرد: در راستای شناساندن هر چه بیشتر کتابخانه به عنوان محفلی برای ارتقای سطح زندگی و بهبود کیفیت تفکر، تعقل و برنامه ریزی، کتابخانه دانشجو ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه اعم از بانوان خانه دار، کودکان خردسال و .

را سرلوحه تعریف برنامه و در نهایت اجرای برنامه های هدفمند خود قرار داده است.

هنرجو افزود: اجرای بیش از 100 برنامه فرهنگی با کیفیت و در خور شأن همشهریان و مخاطبان کتابخانه انجام وظیفه در برابر جامعه مخاطبان ما بوده و از این بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 500 جلد کتاب به کتابخانه دانشجو ملایر

اهدای 500 جلد کتاب به کتابخانه دانشجو ملایر