مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 21:402023-08-25سياسي

همه دنیا به نوعی درگیر مسئله اربعین حسینی هستند


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: همه دنیا به نوعی درگیر مسئله اربعین هستند و ما نباید فقط به آثار و برکات ایمانی زیارت اربعین در محدوده زندگی شخصی مان نگاه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دنیا مطرح شده ولی عمده فتوحات و پیروزی ها حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه در سال 85، ابتدای مقاومت غزه در سال 87، ادامه مقاومت فلسطین در سال های اخیر در 2 دهه اخیر رخ داده است؛ مهم تر از آن پیروزی خط مقاومت و محور مقاومت در مقابل جبهه تکفیری به نیابت از آمریکا و صهیونیسم است که چندین سال امت اسلامی را گرفتار کرده ولی به برکت رادمردی مجاهدان و رزمندگان ما به خصوص شهدای مدافع حرم و در رأس آنها حاج قاسم سلیمانی ، ابومهدی المهندس ، سید حمید تقوی و دیگران به این پیروزی تاریخی رسیدیم و اکنون به اعتقاد دوست و دشمن، آمریکا در حال افول و صهیونیسم نفس های آخرش را می کشد.

آیت الله حیدری بیان کرد: آیا فکر می کنید این اتفاقاتی که در دو دهه اخیر رخ داده ربطی به مسئله اربعین و مانورهای میلیونی اربعین ندارد؟ قطعاً ربط دارد، این مانورهای میلیونی اربعین سرمایه بزرگ فرهنگی، معنوی و اجتماعی در دل امت ما ایجاد کرده و به برکت آن، این همه همت و عزم در رزمندگان و شهدای ما ایجاد شد که توانستند چندین برابر قدرت خود را به منصه ظهور بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دنیا به نوعی درگیر مسئله اربعین حسینی هستند

همه دنیا به نوعی درگیر مسئله اربعین حسینی هستند