مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 20:152023-08-28سياسي

مجلس نمایندگان آمریکا به تحقیقات استیضاح بایدن نزدیک تر شد


اظهارات رییس مجلس نمایندگان آمریکا حاکی از آن است که این مجلس یه گام دیگر به تحقیقات استیضاح از رییس جمهور آمریکا نزدیک تر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اظهارات کوین مک کارتی ، رییس مجلس نمایندگان آمریکا درباره پرونده فساد خانوادگی جو بایدن ، رییس جمهور این کشور به عنوان نزدیک تر شدن این مجلس به تحقیقات استیضاح تفسیر شده است.

  مک کارتی که رهبری تحقیقات جمهوری خواهان از معامله های تجاری بایدن و خانواده او را بر عهده دارد روز یکشنبه در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که تحقیقات استیضاح از بایدن یک گام طبیعی رو به جلو است.

  در این مصاحبه با شبکه فاکس نیوز او در پاسخ به سوال مجری مبنی بر اینکه آیا قصد دارد تحقیقات استیضاح از بایدن را بعد از پایان تعطیلات تابستانی کنگره در ماه آینده کلید بزند گفت: اگر به همه اطلاعاتی که تا الان گردآوری کرده ایم توجه بکنید رفتن به سمت تحقیقات استیضاح یک گام طبیعی است.

تحقیقات استیضاح یک مرحله قبل از رأی گیری بر سر استیضاح رییس جمهور است.

البته قانون اساسی آمریکا انجام تحقیقات استیضاح قبل از رأی گیری را الزامی نمی داند، با این حال، قانونگذاران کنگره طی شدن این فرایند را عاملی می دانند که می تواند به موفقیت نهایی این فرایند کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس نمایندگان آمریکا به تحقیقات استیضاح بایدن نزدیک تر شد

مجلس نمایندگان آمریکا به تحقیقات استیضاح بایدن نزدیک تر شد