مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 11:052023-08-24سياسي

افتتاح و کلنگ زنی حدود 5 هزار واحد مسکن طی هفته دولت در مازندران


مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: در هفته دولت امسال حدود 3 هزار واحد مسکن به بهره برداری و هزار و 836 واحد کلنگ زنی می شود.

- ایسنا/مازندران مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: در هفته دولت امسال حدود 3 هزار واحد مسکن به بهره برداری و هزار و 836 واحد کلنگ زنی می شود.

علی دیوسالار امروز به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: هفته دولت نماد تجلی وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرشکوه ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: بی شک همه ما باید با تاسی از این شهیدان والامقام و با بهره گیری از تلاش و کوشش این عزیزان، در مسیر رشد و پیشرفت ایران اسلامی گام برداشته و زمینه های توسعه روز افزون کشور در حیطه های مختلف به ویژه حوزه راه و شهرسازی را فراهم کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درباره پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی این اداره کل در هفته دولت، افزود: در هفته دولت امسال هزار و 86 واحد (مسکن مهر) در شهرهای ساری، چالوس، نکا، رامسر، شیرگاه، بابل، فریدونکنار افتتاح می شود.

دیوسالار افزود: هزار و 836 واحد مسکن در شهرهای آمل(1000 واحد)، خنارآباد ساری(300 واحد)، محمودآباد(200 واحد)، رویان(200 واحد) و شیرگاه(136 واحد) در طرح نهضت ملی مسکن در زمینی به مساحت حدود 11 هکتار کلنگ زنی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی حدود 5 هزار واحد مسکن طی هفته دولت در مازندران

افتتاح و کلنگ زنی حدود 5 هزار واحد مسکن طی هفته دولت در مازندران