مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-08سياسي

شاهد اجتماع میلیونی وحدت بخش ملت امام حسین از سراسر جهان بودیم


امسال شاهد اجتماع میلیونی وحدت بخش ملت امام حسین از سراسر جهان بودیم و این نویدبخش زمینه سازی برای تحقق وعده الهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته بندر امام اظهار کرد: امسال هم به کوری چشم دشمنان اسلام و با وجود همه تبلیغات منافقان وطن فروش علیه حرکت عظیم زیارت اربعین حسینی و با توجه به گرمای طاقت فرسا، این مراسم باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شد.

وی افزود: این حضور با شکوه و با عظمت عاشقان و دلدادگان به رهبر الهام بخش مبارزه با ظلم و استکبار یعنی حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، منبعث از عقلانیت و معنویت ملت امام حسین (ع) و خاری است در چشم همه آنانی که خواستند این حضور میلیونی و بی نظیر به دنیا مخابره نشود.

خطیب جمعه بندر امام خمینی تاکید کرد: امسال شاهد اجتماع میلیونی وحدت بخش ملت امام حسین از سراسر جهان بودیم و این نویدبخش زمینه سازی برای تحقق وعده الهی است که میراث دار جهان مستضعفان خواهند بود.

وی ادامه داد: جا دارد از همه عزیزانی که در تسهیل زیارت اربعین حسینی از جمله موکب داران، هیئت های مذهبی، حسینیه داران، مساجد، مسئولان و به ویژه ملت مسلمان و سخاوتمند عراق که با خدمت مخلصانه جلوه زیبایی از نوکری به زائران اربعین حسینی را به نمایش گذاشتند و صحنه های زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد اجتماع میلیونی وحدت بخش ملت امام حسین از سراسر جهان بودیم

شاهد اجتماع میلیونی وحدت بخش ملت امام حسین از سراسر جهان بودیم