مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 22:502023-09-05سياسي

ماجرای اعتراض به اجرانشدن قانون حمایت از جوانی جمعیت در املش چه بود؟


فرماندار املش در اختیار نداشتن زمین دولتی را مشکل اساسی این شهرستان برای اجرای سیاست های دولت برای حمایت از جوانی جمعیت دانست و گفت: رایزنی هایی با مالکین بخش خصوصی و تهاتر با آن ها صورت گرفته که در صورت به نتیجه رسیدن ما شاهد اجرایی شدن وعده های دولت در املش خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از املش، امروز مقوله جوانی جمعیت و دغدغه سالمندی از مهم ترین مسائل کشور است که در یک دهه گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و بارها به مسئله جوانی جمعیت و فرزندآوری تأکید کردند از این رو دولت ها به ویژه دولت سیزدهم بیش از پیش مسئله جوانی جمعیت را مد نظر قرار داده است.

زمین باید به چه کسانی واگذار شود دولت در راستای قانون جوانی جمعیت و تشویق خانواده ها برای فرزندآوری به خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر که فرزند سوم آن ها از 24 آبان 1400 به بعد متولد شده اند زمین واگذار می کند طبق قانون جوانی جمعیت وزارت راه و شهرسازی مکلف به تأمین زمین برای این خانواده ها است و خانواده هایی که دارای چنین شرایطی باشند می توانند از طریق ثبت نام در سامانه سمن موضوع را پیگیری کنند.

ماجرای اعتراض خانواده پنج نفره املشی چه بود؟ چند روز گذشته در یکی از سایت های محلی خبری منتشر شد که جوان املشی با دارا بودن پنج فرزند و ثبت نام در سامانه سمن از اجرایی نشدن ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای اعتراض به اجرانشدن قانون حمایت از جوانی جمعیت در املش چه بود؟

ماجرای اعتراض به اجرانشدن قانون حمایت از جوانی جمعیت در املش چه بود؟