مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 11:202023-08-30پزشكي

بهره برداری از 12 پروژه بهداشتی خراسان شمالی در دولت سیزدهم


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از بهره برداری از 12 پروژه بهداشتی طی فعالیت دولت سیزدهم در این استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از بهره برداری از 12 پروژه بهداشتی طی فعالیت دولت سیزدهم در این استان خبر داد.

دکتر محمدرضا اکبری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه دولت سیزدهم زمینه توسعه و ارتقاء تجهیزات مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه های سلامت، خانه های بهداشت و مرکز آموزش بهورزی را فراهم کرده است، گفت: از زمان شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون، با راه اندازی و افتتاح مراکز و واحدهای متعدد تحولی در زیرساخت های بهداشتی دانشگاه رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه آمایش خوبی در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته است تا زیرساخت های لازم در مناطق کم برخوردار که دسترسی به مراکز استان ها ندارند تامین شود، افزود: افتتاح و بهره برداری 12 پروژه (5 مرکز خدمات جامع سلامت، 6 خانه بهداشت و یک پانسیون پزشک)، به سازی 12 خانه بهداشت و همچنین احداث 42 پروژه درحال ساخت در قالب اعتبارات محرومیت زدایی و با سفر ریاست محترم جمهور به استان از جمله اقدامات انجام شده در استان است که فرصت خوبی را برای برخورداری جمعیت هدف فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 12 پروژه بهداشتی خراسان شمالی در دولت سیزدهم

بهره برداری از 12 پروژه بهداشتی خراسان شمالی در دولت سیزدهم