مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-05بين الملل

یک سازمان صهیونیستی: بیش از نیمی از اسراییلی ها احساس امنیت نمی کنند


یک سازمان صهیونیستی می گوید که بیش از نیمی از ساکنان اراضی اشغالی احساس امنیت ندارند و بسیاری از آن ها به پلیس اعتماد نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان صهیونیستی نگهبان جدید بر پایه داده های آماری خود اعلام کرد احساس امنیت در میان ساکنان اراضی اشغالی کاهش یافته است.

براساس گزارش پایگاه خبری شهاب ، روزنامه صهیونیستی اسراییل هیوم ، صبح امروز (سه شنبه)، گزارش داده داده های آماری سازمان نگهبان جدید حاکی از آن است که 55 درصد ساکنان اراضی اشغالی احساس می کنند امنیتشان کاهش یافته است.

طبق این گزارش، آمار جدید در مقایسه با آمار سال گذشته که نشان می داد 41 ساکنان اراضی اشغالی احساس امنیت نمی کنند، افزایش چشمگیری داشته است.

اسراییل هیوم در عین حال اضافه کرد 18 درصد از ساکنان فلسطین اشغالی به علت عدم احساس امنیت در ساعات شب از خانه هایشان بیرون نمی آیند.

گردآورندگان این گزارش می گویند افزایش میانگین جنایت، خشونت و همچنین گسترش پدیده اخاذی در اراضی اشغالی علل اصلی کاهش احساس امنیت بوده است.

این پژوهش همچنین نشان می دهد شهرک نشینان به نیروهای دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی اعتماد ندارند و در بسیاری از موارد برای گزارش شکایاتشان به پلیس مراجعه نمی کنند، به نحوی که تنها 25 درصد اعلام کرده اند به پلیس در حل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سازمان صهیونیستی: بیش از نیمی از اسراییلی ها احساس امنیت نمی کنند

یک سازمان صهیونیستی: بیش از نیمی از اسراییلی ها احساس امنیت نمی کنند