مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 15:302023-08-29اجتماعي

دولت در زمینه پتروشیمی میانکاله تصمیم گیری می کند


طرح پتروشیمی میانکاله در کمیسیون زیربنایی دولت در دست بررسی بوده و از زیرنظر محیط زیست خارج شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی سلاجقه بعدازظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح طرح های زیست محیطی در مازندران درباره آخرین وضعیت پروژه پتروشیمی میانکاله گفت: به عنوان شخص نظری نداریم و دستگاه تخصصی محیط زیست تمامی کارها را در قالب فرایند بررسی و اظهار نظر می کند.

وی با اظهار اینکه پرونده پروژه پتروشیمی میانکاله در کمیسیون زیربنایی دولت در حال بررسی است، افزود: محیط زیست به عنوان دستگاه ناظر و تخصصی به هر تصمیمی که گرفته شود، عمل می کند.

وی با عنوان اینکه مجموعه ریاست جمهوری درباره پتروشیمی میانکاله تصمیم گیری می کند، افزود: توسعه زیرساخت ها در کشور با مشکل مواجه است و وجود ناترازی در حوزه انرژی و غیره ناشی از بروز مشکل در زیرساخت هاست.

بن بستی برای توسعه نداریم رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه بن بستی برای توسعه در محیط زیست وجود ندارد، تاکید کرد: باید با کارهای علمی به آن نگریسته شود و امیدواریم دولت بتواند درباره پتروشیمی میانکاله تصمیم بگیرد.

معاون رییس جمهور با اشاره به افتتاح طرح های مختلف در هفته دولت گفت: روز گذشته 57 طرح و پروژه ملی در حوزه محیط زیست در کشور افتتاح شد و این طرح ها در زمینه های متعدد از جمله آزمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در زمینه پتروشیمی میانکاله تصمیم گیری می کند

دولت در زمینه پتروشیمی میانکاله تصمیم گیری می کند