مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:152023-09-19اقتصادي

افزایش 4 درصدی مصرف برق در کردستان


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از رشد قریب به چهار درصدی میزان مصرف برق در ایام پیک مصرف تابستان سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از رشد قریب به چهار درصدی میزان مصرف برق در ایام پیک مصرف تابستان سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

هیوا لهونیان در گفت و گو با ایسنا، از افزایش مصرف برق در استان خبر داد و اظهار کرد: میزان مصرف برق در پیک مصرف تابستان سال جاری ( از خرداد تا شهریور ماه)، نسبت به مدت مشابه سال گذشته قریب به 4 درصد رشد داشته است.

وی افزود: میزان مصرف برق در ساعت 20:35 (پیک شب) در تاریخ 21 مرداد ماه به مرز 564 مگاوات رسید که این میزان در مدت مشابه سال گذشته برابر با 544 مگاوات به ثبت رسیده بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، در ادامه با اشاره به پیک روز مصرف برق در ساعت 12:30 مورخ 20 مردادماه به میزان 522 مگاوات ، افزود: این میزان تقاضا برای مصرف در مدت مشابه سال گذشته ، 506 مگاوات بود.

وی ادامه داد: به منظور عبور موفق از شرایط پیک و مدیریت بار مصرفی در استان ، از ابتدای خرداد ماه برنامه های مناسبی با همکاری نهاد ها و دستگاه های اجرایی سطح استان، طراحی و عملیاتی گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 4 درصدی مصرف برق در کردستان

افزایش 4 درصدی مصرف برق در کردستان