مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 05:002023-09-03سياسي

پرورش کارمند در تراز اسلامی مهمترین کارکرد بسیج کارمندان است


مسوول بسیج کارمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت:ساخت و پرورش کارمندان در تراز انقلاب اسلامی مهمترین برنامه و کارکرد بسیج کارمندان است.

- امین صارمیان مسوول بسیج کارمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان  در گفت و گو با خبرنگار فارس، ضمن گرامیداشت هفته بسیج کارمندان که در روزهای گذشته در آن قرار داشتیم، اظهار کرد: ساخت و پرورش کارمندان در تراز انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف و اولویت بسیج کارمندان است، در این راستا برنامه های مختلفی از جمله برنامه های تکلیفی، مناسبتی و برنامه های سال پیش بینی کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های خاص بسیج کارمندان در این ایام، رزمایش گروه های جهادی است، افزود: امسال 12 گروه جهادی فعال در سعرستان های مختلف استان داشتیم که در تمام حوزه های مرکزی و نقاط محروم استان فعالیت کردند.

مسوول بسیج کارمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه این نهاد در سطح ادارات بدنبال کمک به رفع مشکلات مردم و پیشبرد اهداف ادارات نیز هست، بیان کرد: در بسیج کارمندان گروه های کارشناسی از دستگاه های مختلف برای رسیدگی مشکلات مردم فعالیت دارند که با ارائه راهکار تخصصی و فنی به رفع مشکلات کمک می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش کارمند در تراز اسلامی مهمترین کارکرد بسیج کارمندان است

پرورش کارمند در تراز اسلامی مهمترین کارکرد بسیج کارمندان است