مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 18:502023-09-10اقتصادي

18 هزار دانش آموز مددجو گلستانی در انتظار مهرو عاطفه مردم


در آستانه سال جدید تحصیلی 18 هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد گلستان در انتظار همدلی، مهر و عاطفه و کمک مردم در جشن عاطفه ها هستند.

- uیس بابایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: تعداد 18 هزار دانش آموز و هزارو 300 دانشجو تحت پوشش کمیته امداد استان هستند و مبلغ 9 میلیارد تومان بصورت نقدی بلاعوض و یک میلیارد و 200 میلیون تومان بصورت وام قرض الحسنه به این جامعه هدف کمک شده که از این مبلغ، 3 میلیارد تومان توسط نیکوکاران تامین شده است.

وی با اشاره به برپایی جشن عاطفه ها در آستانه سال تحصیلی جدید تصریح کرد: جشن عاطفه ها با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت، همزمان با سراسر کشور از تاریخ 25 تا 31 شهریورماه در تمامی شهرهای گلستان برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد گلستان خاطرنشان کرد: این کمک ها در راستای کمک هزینه تحصیلی و تامین ملزومات آموزشی و پوشاک دانش آموزان تحت حمایت با اولویت مناطق محروم انجام می شود.

  برپایی  428 پایگاه برای جشن عاطفه ها وی ادامه داد: امسال 428 پایگاه برای جمع آوری کمک های مردمی در جشن عاطفه ها در استان برپا می شود که از این تعداد 50 پایگاه در معابر شهری، 18 پایگاه در دفاتر امداد و 360 مرکز نیکوکاری در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 هزار دانش آموز مددجو گلستانی در انتظار مهرو عاطفه مردم

18 هزار دانش آموز مددجو گلستانی در انتظار مهرو عاطفه مردم