مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 19:452023-08-31فرهنگي

اجرای تئاتر خیابانی «اهل کوفه واقعیتی تلخ» در روستای سرباران


مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین حضرت علی(ع) میناب از اجرای تئاتر خیابانی «اهل کوفه، واقعیتی تلخ» در روستای سرباران خبر داد.

- میناب - مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین حضرت علی(ع) میناب از اجرای تئاتر خیابانی اهل کوفه، واقعیتی تلخ در روستای سرباران خبر داد.

امین کبابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت اربعین حسینی، تئاتر خیابانی اهل کوفه، واقعیتی تلخ با همت کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین حضرت علی (ع) در روستای سرباران اجرا می شود.

وی افزود: در این نمایش که به نویسندگی و کارگردانی محمد زارعی تولید شده است، 30 نفر از هنرمندان مسجدی روستای سرباران به ایفای نقش می پردازند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین حضرت علی (ع) روستای سرباران بخش تیاب شهرستان میناب ادامه داد: تئاتر خیابانی اهل کوفه، واقعیتی تلخ ، همزمان با روایت خرابه شام ، اختلافات بین ارکان مسجد و آسیب های این حوزه و همچنین نقش وحدت و همدلی در رسیدن به مسجد طراز اسلامی را به شکلی هنرمندانه به تصویر می کشد.

وی گفت: این نمایش با همخوانی سرود با موضوع اربعین توسط همه بازیگران که از اعضای کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین حضرت علی (ع) هستند، شروع می شود و سپس صدای چاووشی از سه گوشه صحنه نمایش بلند می شود و پس از قطع صدا، نوبت به حضور بازیگری در نقش یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تئاتر خیابانی «اهل کوفه واقعیتی تلخ» در روستای سرباران

اجرای تئاتر خیابانی «اهل کوفه واقعیتی تلخ» در روستای سرباران