مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 07:352023-09-10سياسي

مسؤولان خود را بی نیاز از مشورت با نخبگان ندانند


یک مسئول هرچه دارای تخصص و اشراف نسبت به دستگاه خود باشد، بی نیاز از مشورت و استفاده از نخبگان نیستند به همین جهت بهره گیری از تجربه و دانش نخبگان متناسب با رشته های تخصصی یک امر الزامی محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان عصر دیروز در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی هرمزگان که در سالن اجتماعات فرهنگسرای طوبی با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، با اشاره به رویکرد دولت های مختلف، اظهار کرد: رویکرد دولت سیزدهم جهادی و انقلابی است.

در تمام مسائل راهبرد این دولت، راهبرد جهادی است و در مسیر ما می توانیم گام بر می دارد و با این نوع نگاه برای حل مسائل و چالش ها اقدام می کند.

وی، با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، عنوان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی با بیانیه گام دوم مانوس باشند و آگاه باشند که موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) چیست تا مسیر حرکت دستگاه ها منطبق با گام دوم انقلاب باشد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که مهم ترین خط مشی رییس جمهور، تحقق عدالت اجتماعی است، ابراز کرد: اگر می خواهیم فاصله طبقاتی را کاهش دهیم باید عدالت اجتماعی در جامعه را محقق کنیم و مدیران باید مسیر عدالت را در دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان خود را بی نیاز از مشورت با نخبگان ندانند

مسؤولان خود را بی نیاز از مشورت با نخبگان ندانند